BURDUR

Gökçebağ Ilköğretim Okulu idareci ve öğretmenleri teftiş için okula gelen ilköğretim müfettişleri ile öğle yemeği yediler…

Burdur ili Merkez ilçesi Gökçebağ Köyü’nde bulunan  İlköğretim Okulu’nda, her gün öğle zili çaldıktan sonra acıkan öğrencilerin annelerin yaptığı yemekleri yemek için evlerine neşe içinde koşup gittiklerini görürsünüz; fakat öğretmen odasına gittiğinizde kimsenin evine gitmek için hazırlanmadığını görür, “ Bu gün yemekte ne var arkadaşlar veya bu gün yemeği kim yapıyor?” diye seslenişler duyarsınız. Bizim için şaşırtıcı gelebilecek bu sesleniş, Gökçebağ Köyü İlköğretim Okulu öğretmeni için  olağandır.       Çünkü 25 yıldır öğretmenler okulda kendi hazırladıkları öğle yemeğini yemektedir.

29 Nisan 2009 günü öğle yemeğinin konukları teftiş için okulda bulunan ilköğretim müfettişleri idi. İlköğretim müfettişleri, bulundukları diğer okullarda böyle bir organizasyon ile karşılaşmadıklarını söylediler. Okul müdürü Orhan Şimşek, 25 yıldır öğretmenlerin öğle yemeklerini okulda yediklerini, ilk yıllarda herkesin sırayla evden okula yemek getirdiğini, ancak daha sonra okulda yemek yapılmaya başlandığını söyledi. Ayrıca, öğretmenlerin aylık yemek malzemeleri için kendi aralarında para topladığını, toplanan bupara ile  müdür yardımcısı Hamdi Ölmez’in alışveriş yaptığını, bayan öğretmenler yemek yaparken erkek öğretmenlerin bulaşıkları yıkadığını, bizzat kendisinin de çarşamba günleri önlüğünü giyip bulaşık yıkadığını belirtti.

Okul öğretmenleri ise, mesai arkadaşları ile öğle yemeğinde bir araya gelmenin   eğitim ve öğretim ile ilgili konularda görüş alışverişinde bulunmak için fırsat olduğunu, okulun bu yönüyle kendilerinde iyi bir hatıra bırakacağını söylediler.

 

Gökçebağ-Burdur

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.